Брендування упаковки, як інструмент залучення клієнтів!

17.08.2021
Брендування упаковки, як інструмент залучення клієнтів!

Років двадцять тому, упаковка була призначена тільки для збереження свіжості продуктів при транспортуванні, розфасовці і продажу. Але сьогодні все кардинально змінилося і тепер покупець бажає бачити перед собою якісний пакувальний матеріал, гарний дизайн, наявність корисної інформації, рекомендацій щодо зберігання і використання.

Існує велика різноманітність рекламних інструментів, кожен з яких активно використовується в усьому світі. Всі вони можуть відрізнятися як за способом реалізації, по засобам і способам виконання, так і за вартістю.

Одним з поширених видів просування бізнесу, бренду, певної групи товарів або одного конкретного продукту, є брендування упаковки. Саме тому більшість підприємців вважають за краще замовити брендування упаковки доставкою по Україні від компанії Skytech Polymer на вигідних умовах. Практично всі торговельні об'єкти, організації, які надають ті чи інші послуги, виробничі підприємства використовують в роботі різноманітні пакувальні матеріали. Це і:

  • поліетиленова упаковка (пакети, вакуумна упаковка, Термоупаковка, термозбіжна упаковка, на виробництвах воліють замовити скотч з логотипом доставкою по Україні від компанії Skytech Polymer і пакувальну плівку);
  • паперова і картонна пакування (пакети, упаковка для фаст-фуду, коробки);
  • пластикова упаковка (контейнери, одноразовий посуд).

Переваги брендування

Сучасна тара здатна стати ефективним рекламним інструментом просування будь-якого товару, виступає засобом комунікації між виробником і споживачем.

Тому важливо включати естетично привабливе оформлення в стратегію просування продукції. 

Основні функції:

  • створення ідентичності бренду. Коли покупець бачить перед собою красиву упаковку з якісним вмістом, його підсвідомість відразу ідентифікує товар, як краще, ніж у конкурентів. Яскравий приклад ідентифікації, це ніжна фіолетова упаковка шоколаду з веселою коровою відомого швейцарського бренду. Така картинка викликає асоціації з натуральним молоком, а значить продукт, також зроблений з якісної сировини і його потрібно купити;
  • індивідуальність брендування. Довго не потрібно пояснювати, просто згадаємо пляшку Кока-Коли, успішний маркетинговий хід, яким вже кілька десятків років: мінімалізм в колірній гамі і простота форм упаковки зі скла.

Чому упаковку рекомендують брендировать?

Ефективне брендування допомагає швидко продати товар: проведені дослідження показують, що час взаємодії покупця і упаковки в його руках, становить близько 20 секунд. Якщо за цей час він знаходить оформлення товару якісним і знайомиться з необхідною йому інформацією, товар опускається в кошик і споживач йде на касу. Ось до такого логічного закінчення візиту клієнта в магазин, прагнуть всі виробники товарів, які вибирають правильні стратегії просування.

Гарний логотип бренду стане не тільки цією прикрасою, але і додатковим рекламним інструментом, причому недорогим для вас у виробництві, але безкоштовним в просуванні, що говорять про імідж компанії, що виділяють її статус і престиж. 

Це обумовлюється і бажанням батьків підприємств з випуску продукції купити скотч з логотипом з доставкою по Україні від компанії Skytech Polymer і заявити про свої серйозні наміри просуватися в умовах сучасної конкуренції.

Підпишіться

І дізнавайтеся новини першими

Наші партнери

Залиште заявку

І наші менеджери зв'яжуться з вами найближчим часом!

Дякуємо за вашу заявку!

Наші менеджери зв'яжуться з вами в ближче час.